God fortsättning

God fortsättning :) Jag hade en underbart trevlig julafton igår, hade ni det? Den bästa på länge faktiskt och vare sig ni folk tycker att det är fult med vita jeans eller inte så hade jag det på mig och sen en svart t-shirt och en svart tröja över. Idag blir det lugn antar jag, min mormor och morfar kommer snart över och dem ska äta middag här. Maten igår var jag inte så förtjust i eftersom att jag inte tycker om julmat särskilt mycket. Efter maten var det paket öppning och jag fick några saker i alla fall, i våran familj hade vi bestämt att inte köpa så mycket julklappar i år eftersom att vi ska åka till egypten men jag fick fina saker som jag ville ha. Fick playstation2 och singstar, 2st skivor till, sedan fick jag även en t-shirt, ett doft ljus, telescopic mascara, concealer från loreal och sf presentkort. Så jag är nöjd :) Efter paket öppningen så sjöng alla singstar i säkert 4timmar, när vi äntligen kom hem runt tolv så sjöng jag och min syrra ännu mer och tittade lite på tv. Jag somnade kanske runt två så jag känner mig rätt sliten idag.

Min familj och jag har redan nu börjat planera en resa inför nästa jul, till thailand, jag har varit där en gång och det är så sjukt fint dessutom har dem jätte billiga saker att köpa där. Jag hoppas att ni hade en riktigt god jul och har en trevlig fortsättning. Kram



Bilder 1-6 bara vimmelbilder.
7. julgranen
8-10. sjunger singstar
11. Min kusin med sin julklapp

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback