God jul allesammans

Nu är det jul igen, it feels. Hela veckan går det massa julfilmer etc. och det skapar verkligen julstämmning, tycker inte ni det också? Tittade på Kristian Luuk's tv program och gäst var Victoria Silvstedt, roligt att titta på henne faktiskt. Jag har träffat henne en gång, eller jaja jag gick förbi henne. Och loord vad lång hon var, hon såg ut som en docka och det kändes inte verkligt att se henne sådär 1 meter bredvid mig. Jag tänkte gå och lägga mig alldels strax. Har ni också sett Julfritt som gick på trean? trevlig film faktiskt. Imorgon är det julafton och jag hoppas att ni har det bäst tillsammans med nära och kära och äter god julmat samt julgodis, sedan får fina julklappar :) Jag hoppas att vi inte åker allt för sent imorgon för amanda kanske loggar in på msn imorgon och eftersom att jag inte ska fira jul hemma så kommer jag inte ha tillgång till dator under kvällen. Hoppas att hon loggar in tidigt. Saknar dig mandy.

Spela ett spel gjort av mig, med mig :)


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback