GOD JUL!

Ja nu är det verkligen jul igen! Jag kom på en sak imorse, i kina så är det ju några timmar frammåt nu eller ganska många faktiskt så då borde amanda logga in på msn lite tidigare eftersom att hon skulle göra det på kvällen. Idag blir det väl till å göra ingenting, vet inte riktigt vilken tid vi ska åka till min moster men det bli väl runt sex eller nått. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig faktiskt. Kan man ha svarta och vita kläder? ;d Tänkte ha mina vita jeans och sen en shorta och en tröja kanske. Det funkar väl, man måste ju inte ha rött på julafton eller? Vi får se vad jag kommer fram till, ha en jätte super duper bra julafton alla läsare. Puss&kram och en god jul till er alla från mig. /jemps


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej man kan absolut inte ha vita jeans på vintern det är så fult!

2007-12-24 @ 12:42:08
Postat av: Anonym

god jul jennifer! ha en underbart fin julafton!

2007-12-24 @ 15:53:19

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback