Good morning

Godmorgon alla http://jennifewr.blogg.se läsare

Jag har precis fixat mig och eftersom att mitt hår hade det där perfekta svallet så gick det ovanligt fort. Orkar inte vara så speciellt fixad idag. Jag tänkte åka iväg till skärholmen idag och köpa lite julklappar. Bara jag och en iPod själva. Jag hoppas att det inte är så mycket folk där idag, men det kommer det väl antagligen vara. Hur ser eran dag ut? Mitt ljud på datorn funkar fortfarade inte, det är otroligt irreterande. Våran kompis ska komma hit någon dag och fixa min dator för den är förövrigt otroligt konstig. Han får väl starta om hela datorn och så får jag börja om på nytt helt enkelt. Allting kommer försvinna.

Nej nu ska jag gå och klä på mig, ska se om jag lägger upp en dagens outfit, det var somsagt ett tag sen. ha det bra alla läsare. Puss


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback