I 'heart' christmas <3

Ja, nu är det endast 4 dagar kvar till julafton, mysigt. Jag älskar julen det är så himla mysigt. I helgen ska jag&mamma baka en massa julgodis och det blir inte bara det vanliga för vi har fått en massa nya tips på julgodis som vi ska baka :) Jag och släkten ska fira jul hos min moster & hennes man i år så det blir ganska många eftersom att vi har fått 3 nykomlingar i släkten som nu är mina halvkusiner. Vart ska ni fira jul någonstans?

Idag ska jag åka till tumba med amanda och träffa några kompisar till henne. Jag vet att jag skulle städa i mitt rum idag men jag antar att jag får ta och göra det imorgon istället för jag hinner nog inte det idag. Jag gick upp tidiga 9.00 idag och har inte fått mycket sömn under denna natt. Så skönt att vakna upp i ett tomt hus, all alone!


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback