Imorgon efter midnatt blir det 2008

Ännu en dag som slösats hemma, fast en sak har jag gjort bra och det är att jag har läst en bok. Jag har inte läst klart den men börjat på den, jag är väldigt seg när det gäller böcker. Imorgon ska jag åka in till city med bella, hon ska väl antagligen köpa någonting. Jag har runt 200kr? usch det är inte mycket. Ska försöka spara så mycket pengar som möjligt nu, om ca en månad åker jag till Egypten, en veckas sol ska bli skönt. Det kommer inte vara så varmt i vattnet men vårat 4stjärniga Hilton hotell som vi ska bo på har både uppvärmdpool och jacuzzi, det låter super skönt. Jag tror att jag aldrig har bott på ett sånt 'fancy' hotell. Det är lite jobbigt eftersom att det är mitt i terminen men det blir en veckas lugn bara, fast såklart med plugg också.

Kanske gör någonting imorgon, antingen eller. Kanske gör någonting men bella&rasmus för dem skulle träffa några andra, antagligen från klassen eller nått. Men jag vet inte riktigt ännu om jag vill det, vill jag inleda det nya året på det sättet? Vi får se vad som händer i alla fall. Måste bara säga en sak innan jag slutar, jag saknar sommar, och då menar jag inte den svenska sommaren utan verkligen sol och bad. Den om aldrig kommer numera.


Kommentarer
Postat av: carro

hilton är ett jättebra hotell! botte på ett hotell ungefär 3 minuter därifrån.. samma gågata liksom =) det var typ 1 minut ner till stranden för oss, det kommer det vara för er också om ni bor på hilton.. jättefint verkligen!


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback