Jennifer som orangehårig

Sitter och tittar igenom lite bilder på kändisar och andra medans jag funderar vilken nyans jag ska färga håret eftersom att det måste göras snarast, ialla fall den här veckan. Vet inte om det ska bli ljusare brun eller mörkare. Amandas lillesyrra färgade sitt hår igår(hon var brunett) och då hade hon exakt samma färg som hade färgade mitt hår(blont) och det blev exakt likadan färg på håret, alltså oranget. Stackarn, både jag & amanda varnade henne. Sen efteråt sa jag att hon inte skulle prova att färga det blont själv eftersom att det bara kommer att bli lysande oranget som mitt blev så jag tycker att hon ska färga/tona det brunt för det kommer bli bäst då, om det ens kommer bli så jätte bra. Då är det bäst att ta en nyans med mycket röd i så att det inte blir för konstig grön nyans. Har faktiskt bilder på mig som orange hårig som ni kan få se när vi ändå snackar hårfärg haha. Det är oranget men heter man jennifer så kan man fortfarande se bra ut :) hahah (a)


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej :) vad fin bloggen har blivit :)
hur gör man så att besökarna inte kan se alla dom tidigare inläggen? har du tagit bort alla eller ?
kram!

2007-12-19 @ 22:52:19
Postat av: JENNIFER

Klara, tack så jätte mycket :)
Jag har faktiskt tagit bort alla tidigare inlägg pågrund av en sak som skedde nyligen och tänkte ' börja om på nytt' lite här i bloggen. Ha det bra, kram!

Postat av: amanda

hhahahahah jennifer gissa vad? hon har färgat det blondt igen och det blev, as we said, typ neon oranget hahahhahahah HON ÄR SÅ OTROLIGT DUUUUUUUUUM

2007-12-19 @ 23:08:41
URL: http://baramandy.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback