Jul stressen är här

Nu när jag har kommit på vad jag ska ge amanda i julklapp måste jag bara vänta tills jag får pengar, köpa sakerna och fixa ihop allting men jag har ju som sagt god tid på mig eftersom att hon inte är hemma förrens 5/1  kommer sakna henne så jävla f*ttigt mycket! :'/ En annan fråga är vad ska jag ge sara i julklapp? ^^ Jag måste tänka ut någonting så att det inte blir en hetsig julklapp som man bara köper sådär. Jag tror faktiskt att jag vet vad jag ska ge henne nu kom jag på, men undra om det verkligen kommer bli lyckad om jag gör det. Aja jag får tänka vidare på saken.

Sara handlade lite julklappar i skärholmen men jag köpte ingenting. Imorgon måste jag köpa hårfärg(eller ja toning), jag och mamma ska åka iväg och handla vid typ nio imorgon för att det kommer att vara jätte mycket folk i affärerna och eftersom att jag vill ha hårfärg så måste jag masa mig upp imorgon bitti, tidigt, och åka med henne. Alla är så hektiska & stressade nu inför julen, fast iofs så har dem mycket att göra. Usch det är jätte mycket folk nu innan julen.

Kommentarer
Postat av: saraaw

;O undrar vad du tänker på (a)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback