Måndag 31 dec.

Så när man tittade ut genom fönster vad ser man? jo snö såklart. Jag vet att många längtat efter snö men jag är inte en av dem. Snön är bara jobbig, det är kallt, blött, jobbigt att gå i och bara allmänt irreterande. Snö betyder förseningar av tågen och bussar. Speciellt pendel tågen. Nej jag är inte förtjust i snön. Snart ska jag åka in till stan med bella, jag ska inte köpa någonting det är hon som ska :) Jag har precis klätt på mig och fönat håret. Jag vet inte hur det blir ikväll, jag vill verkligen inte vara hemma jag vill göra någonting kul men jag vet att det inte är säkert att det blir det om jag är med bella och dem andra. Vi får se vad jag väljer att göra.

Nu ska jag gå ut i köket och äta varma mackor. Ha en bra dag!


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback