Min egna utmaning

Tänkte starta en utmaning och den går ut på följande;

  • Ta kort på ditt rum
  • Lägg ut bilderna på din blogg
  • Skriv sedan vad du gillar och vad du inte gillar med ditt rum



Jag gillar.. att det lätt går att skapa den där mysiga känslan i mitt rum vilket det inte går i alla rum. Jag tycker också om att det är rosa på väggarna, är inte sådär himlans förtjust i rosa men det är mysigt på något sätt i mitt rum. Det jag inte gillar med mitt rum är att det är ganska litet vilket gör att det inte går att få plats med allt man vill ha i rummet, skulle gärna ha en mycket större säng men det går inte för att det är så litet.

Nu utmanar jag alla som läser det här och vill anta utmaning att göra det, kopiera bara texten där uppe och sedan skriver ni vart utmaningen kom ifrån och självklart så antar du den och lägger upp bilder :) Enjoy


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback