Morgondagens planer

Dagen har spenderats i stan och i tumba med amanda och nåra kompisar. Helt chill dag faktiskt och ganska rolig :) Imorgon ska dem här sakerna ske;

  • freshen up ordentligt! ansiktmask och hela kittet
  • städa sönder mitt rum, man it's so dirty in here
  • läsa en bok som papsen gav mig
  • träffa amanda en snabbis för att säga hej då inför hennes resa
  • göra någonting på kvällen, it kills me to just sit around at home

Ska ta och borsta tänderna, tvätta bort sminket osv. Får se vilken tid som jag lägger mig idag då, igår somnade jag runt ett tiden usch. kunde inte sova alls.

en glad jennifer med oranget hår och en glad sara(LÄS; jätte gammal bild)
image1677


Kommentarer
Postat av: saraaw

hahahah, omg jag har tandställning där :D

Postat av: JENNIFER

sara - nej det har du inte :P

2007-12-21 @ 12:54:53
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: saraaw

HAHAHAHAHA

2007-12-21 @ 14:46:48
URL: http://saraaw.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback