Nu är det jul igen

Sådär, nu har jag precis ätit. Idag har jag fått ganska mycket gjort känner jag :) Jag har handlat, bakat, klätt granen och färgat håret. Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket men jag ska lägga upp lite bilder. Det jag bakade var rocky road, christmas cupcakes med white frosting och smörkola. Alla recept kommer från Leilas jul, klicka på länket så kommer receptet upp.

Jag färgade/tonade mitt hår idag och det blev väl bra, det är ju inte värsta förändringen men det känns fräschare. Det är bara mörkare just nu, men det kommer avta efter ett tag så det kommer inte hålla den här mörkbrun/svarta nyansen så länge. Håret suger upp färgen bättre också när det är slitet, vilket mitt är. Jag gillade min chokladbruna nyans men den kommer tillbaka :) Jag har funderat på en sak och det är att det skulle vara kul om ni kunde fråga någonting nångång, alltså nått som ni vill veta om mig eller nått ni behöver hjälp med. Vadsomhelst som jag kan tänka mig svara på :) Det är bara roligt för mig att kunna hjälpa till.

Före                    Efter




1. Våran fina gran som jag har klätt, okejs mamma och syrran gjorde också lite ;d
2. Rocky road
3. Christmas cupcakes
4. Smörkola
5. Jag vid datorn

Kommentarer
Postat av: kidabouche.blogg.se

du passar asbra i mörkt ;d


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback