Nyår imorgon, wohoo?

Hallådär!
Minst sagt så var det ett tag sen. Har precis ätit mig mätt och belåten. Jag tänkte faktiskt att det skulle bli ganska okej att vara hemma imorgon på nyår, men sen fick jag reda på att min syrra inte ens kommer att vara hemma. Då vill jag verkligen inte det! jag, mamma&pappa och min moster & hennes fyllegubbe(ursäkte ordvalet) till man. Nej det tänker jag inte, så nu måste jag komma på någonting roligt att göra imorgon annars kommer jag dö av uttråkning. Jag önskar att amanda var här för då kunde vi fira nyår tillsammans :/ Kom hem nu mandie!

Ikväll ska jag bara vara hemma, min stora kärlek kommer på tv så jag kommer sitta bänkad framför den. Idag har jag bara chillat, som alla andra dagar, jag vaknade till min stora fövåning runt tolv. Mycket ovanligt för mig. Nej nu måste jag se med mina tillgängliga kompisar om dem har någonting roligt på gång imorgon :)

image1716

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vaknade oxå lika sent som dig, haha, sammanträffande! :) vilket program är din kärlek? :) haha, det lät så sött!

2007-12-30 @ 22:34:42
Postat av: JENNIFER

anonym, okejs :) haha nej men filmen heter; min stora kärlek :D


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback