Ons 19e dec

Tänkte gå och hålla missen sällskap i sängen och eftersom att det är jullov nu så ska jag sova så länge som jag vill imorgon så att jag är uppvilad för även fast att det är lov så ska jag inte gå runt med pyjamas hela dagen och slappa. Nepp för det här ska göras imorgon;

  • Läsa en bok som jag fick av pappsen, Mvg i allt!(LÄNK)
  • Städa mitt otroligt stökiga rum, usch
  • Freshen up! alltså mig själv mitt hår är i kris
  • Fotografera både utomhus och inomhus

So far är det vad jag kan komma på, sen kommer jag kanske göra andra saker också men dem här fyra är bara måsten :) Godnatt och sovgott!



UPDATE: ändrade planer jag ska inte göra någonting av det där imorgon för jag ska åka till stan/tumba med amanda.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Höhö nejdå jag förstör inte jenfers planer(a)


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback