oranget till blont

från oranget  till blont  

Tänk vilket bra jobb frisörer kan göra, jag har gått från oranget till blont och från blont till brunt hos frisören och båda ggrna blev jag super nöjd. Om du vill färga dig från blont till brunt eller från brunt till blont så rekomenderar jag verkligen att gå till en salong för resultatet blir så mycket bättre då, priset blir otroligt mycket mer men det är definitivt bättre.

Sedan är det mycket viktigt att vårda håret så att det håller sig friskt och fräscht så fråga alltid din frisör vilka dem bästa schampoo/balsam är för just ditt hår och inpackningar osv. Om det är en bra frisör så vet dem oftast bättre än vad du gör. Ta hand om ditt hår!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback