presenterna som har en mening

Har suttit och pysslat med saras julklapp, jag hoppas att hon gillar den :) Den är inte klar än och det kommer ta ett tag att göra den helt ärligt så jag får lägga ner en del tid på den, sen måste jag fixa mandys present också. Jag hoppas att ni har köpt och fixat ihop roliga och bra julklappar till era nära och kära. Det här året ville jag inte ge någonting som personen vill ha som t.ex. nån hårprodukt eller smink för då köper man bara det för att personen vill ha det utan jag tänkte lägga ner lite mer tid på mina julklappar till dem närmsta så att dem fattar att presenten verkligen betyder någonting, för varför ska man inte ge en present som kommer från hjärtat till någon som står än väldigt nära.

Nu måste jag gå och lägga mig för jag är sjukt trött och jag ska upp jätte tidigt imorgon för att åka och handla med mamsen, sovgott :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

smart du är, så gör jag n'är det gäller födelsedagar , oxå kul att hålla på med en grej sen se deras happyface, haha! :)

2007-12-22 @ 12:32:52
Postat av: saraaw

ååh vad jag är nyfiken (a) :D


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback