Protect your hair

Hejhej :) Har precis sjungt lite singstar och ätit samt duschat. Jag tror att mitt hår börjar återhämta sig efter allt slitage som det har varit med om allt från blekning 4ggr till plattång och intensiv sol i malta. Mitt hår var en katastrof förut och bara av att tona det brunt från blont såg det mycket fräschare ut, även fast det fortfarande var slitet. Jag har använt speciell inpackning, schampoo och mycket skyddande hårprodukter som har gjort så att mitt hår har fått liv igen.

Det finns en tjej i min skola som har färgat håret blont och det är verkligen tragiskt för att håret ser ut som att det har eldats upp eller nått, det är riktigt tunt och kort sedan ligger det i tjocka slingor. Jag tror att några vet vem jag pratar om. Man måste ta vara på håret och skydda det, vem vet nån dag kanske det trillar av? Nej då jag skojar bara.

Dagens planer - finns inte. Jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra resten av dagen. Jag vet att vi kanske skulle åka skridskor senare om det nu blir av. Imorgon eller någon annan dag måste jag i alla fall åka iväg och köpa lite saker till julklappar till mina vänner :) Ni får ha en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: kidabouche.blogg.se

hennes hår kommer att ramla av och hon kommer bli kal på vissa ställen på huvet, om hon inte slutar nu. om det nu är den jag tror att du menar, men beskrivningen var nästan precis som jag ser hennes hår iaf.. synd om henne .

Postat av: agnes

hejsan. du har ju en lillasyster, men hur gammal är hon & har hon nån blogg? god fortsättning.

2007-12-26 @ 19:18:06
Postat av: Klara

Jennifer har ingen lillasyster? :S

2007-12-26 @ 19:41:26
Postat av: JENNIFER

kidabouche , ja kanske vi pratar om samma person.
***
agnes , nej jag har ingen lillasyster :d

2007-12-27 @ 00:50:29
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: carro

asså ja måste bara fråga va gör du för att håret ska växa så fort jag hade jätte långt hår förrut, men jag va så dum så jag klippte av de, men de har nästan inte växt nått liksom ja har ju klippt mig regelbundet men inte mer än topparna?ja tycker verkligen att du har otroligt fint hår ;D

2007-12-28 @ 00:33:08
Postat av: JENNIFER

jag hade också väldigt kort hår förrut, det var till axlarna men jag har faktiskt inte gjort någonting speciellt bara låtit det växa. Jag måste vara ärlig och säga att jag inte har klippt mig på ganska länge. Låt det växa bara så kommer det såsmåningom bli den längd du vil ha

2007-12-28 @ 11:03:19
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: carro

asså har du glansdroppar och i så fall vilka och vart köper du dom?

2007-12-28 @ 12:28:12

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback