skridskoåkning i kungsan

Ja, den här dagen har gått väldigt segt och jag har inte gjort någonting alls, absolut ingenting. Härligt va? inte precis. Saknar mandy jätte mycket och det känns som att dem här två veckorna då hon är borta kommer gå jätte sakta. Ikväll så ska jag åka in till kungsan med några kompisar b.la. isabelle&elin och åka skridskor. Jag tror att det blir av i alla fall :) Jag var i kungsan en gång förrut på kvällen när dem hade satt upp skridsko banan och det såg riktigt mysigt ut, med musik och allt :) Helt ärligt så är jag inte speciellt bra på att åka för det var ett tag sen jag åkte, haha (a) Förhoppningsvis går det bra.


UPDATE: det blir ingen skridskoåkning idag för att ingen kunde typ. Det blir förflyttat till en annan dag.

malta, armier beach <3

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback