Torsdag, 27 dec

Hejhej!
Just nu är jag otroligt uttråkad, tror att jag ska lägga mig i soffan och läsa en tidning. Jag tittade på en film nyligen men orkade inte titta klart på den, så det får bli någon annan gång. Var i skärholmen idag, inte särskilt länge kanske lite mindre än 2 timmar. Jag köpte allting till amandas ena julklapp men jag hittade inte det jag skulle köpa till henne & sara, men jag får ta det någon annan gång. Om ett tag ska jag ställa mig och göra köttfärssås som ska bli kvällens middag, men spagetti eller nått hoppas jag. Ikväll så ska jag träffa sara, vi ska nog bara ta det lugnt, hon ska komma hit så ska vi hyra en film eller nått. Jag har en film som jag köpte idag men den kanske hon inte vill se. Jag hyrde film igår och det blev Vänner för livet, faktiskt en ganska bra film, mysig lugn film. Skönt att se sådana filmer speciellt när man är själv. Åt svenska natur chips(tror att dem heter så?) dem är sjukt goda, en stor favorit. Imorgon ska jag gå på bio med bella & sara, ingen aning vad vi ska se än men det ska bli kul :)

Nej ska inte tråka ut er mer. Måste städa undan lite i mitt rum , en klädhög håller på att bildas på min pall. Later!

(vart är snön förresten?)
image1715

Kommentarer
Postat av: caroline

jag vill ha snö eller annars sommar. ingen jävla wannabe vinter, uuuuusch!

2007-12-27 @ 19:46:48
Postat av: Anonym

har din syrra blogg?

2007-12-27 @ 19:48:16
Postat av: kidabouche.blogg.se

*borta*

Postat av: JENNIFER

caroline , nej men det är skönt utan snö tycker jag, den är bara jobbig. :)
***
anonym , nej
**

2007-12-27 @ 22:32:05
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: nicole

kan inte du lägga in fler video inlägg ? :)

2007-12-28 @ 13:55:10
Postat av: maaaandie

JENNIFER MIN ALSKLING !! saknar dej grovt mycket, det ar sa mkt jag vill beratta for dig om kina. onskar du var har med mig, skulle bli malta flashbacks assa! du ska bara veta, ar ju i sanya eller va det heter som ligger pa hainan, DU ANAR INTE HUR FINT DET AR HAR :O och alla kineser ska ta kort och halla pa hela tiden dem ar sjukt roliga. hoppas snon kommer till sverige tills jag kommer hem sa vi kan aka pulka HAHAH, saknar dej groooooooovt halsa alla fran mig! och om du vill ha nght sag till for en canada kostar typ 100 kr (A) . alskar dej mest baby, juste kunde inte ringa min mobil ar dod men aker vill internet cafe vid den har tiden pa kvallarna nar vi ar i stan, lovar att sla en pling nasta gang alsko

2007-12-28 @ 14:46:00
URL: http://baramandy.blogg.se
Postat av: maaandie

vA INNE VID DEN HAR TIDEN IMORN SA AR JAG KANSKE INNE ALSKLING, SLAR KANSKE EN PLING OCKSA MEN SVARA INTE! (H)(H)

2007-12-28 @ 15:03:29
Postat av: JENNIFER

maaandie älsk :D saknar dig så mycket som det går. KOM HEM BABY! ingen snö so far bitch :D köp allt fint billigt som du hittar , det du tycker är fint tycker jag också är fint tror jag :) Är inne imorgon också, älskar dig (h)

2007-12-28 @ 15:18:32
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback