Welcome back?

Jo vart ska jag börja? Det var kul att få kommentarer om att jag inte skulle sluta blogga så det kändes bra :) Min första tanke när ni skrev uppdatera, sluta inte blogga osv. då var det mest, 'men kan dem ta det lugnt jag ska inte ta bort bloggen eller nått det är bara en pause' men sen slog det mig att jag inte ska vara så negativ för det kan förekomma hos mig ibland. Jag blev faktiskt lite chockad av att folk skrev för jag hade ingen aning om att det fanns folk som faktiskt uppskattar min blogg så det var kul. Jag tänkte i alla fall inte ta bort min blogg eller nått så ni är medvetna om det :) Jag hade tänkt att göra om lite här i bloggen, ändra på lite saker. Jag vill inte att bloggen ska vara så ytlig och opersonlig så inläggen kanske inte blir exakt desamma, ska försöka fräscha upp det lite här.

Igår var det julavslutning och det var skit skönt. Jag, elin & bea övade typ 4ggr med tore för att vi skulle sjunga på avslutningen så jag kan ju inte säga att det gick sådär jätte bra. Jag kanske kan lägga in en video från det. Annars så kommer det två stycken små videos från elevkonserten, det gick bra förutom att lite text försvann på andra konserten men det fixade vi väl bra, right mandy? Jag tror att killarna tyckte att det var ganska roligt att vi sjöng den låten eftersom att dem var/är lite addicted av just den låten. Sen när vi kom av scenen så säger jonas; vad duktiga ni var, ni hade värsta allsången här bak. Aha?, säger jag, det hörde jag inte :) Så tro inte att det är jag/mandy som sjunger med så mörk röst om ni hör det för det är bara alla killar i klassen som sjunger med.


(amanda's video som hon skickade kom aldrig fram så ni får bara den här lilla snutten for so long)
haha man ser mig knappt men jag står till vänster om amanda, det är så mörkt ju


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback