Bh sökes

En fråga bara, jag har länge letat efter en bygel bh med avtagbara band osv. Men varför har dem aldrig dem mindre storlekarna i affärerna? På hemsidan finns det ju, har dem inte de i affärerna eller? Whats up with that?! Hur länge har jag letat nu? Flera månader kanske. Hur snyggt är det att ha en tubtop när bh banden syns och jag tänker inte vika ner banden på en vanlig för det ser helt konstigt ut. Dumma h&m! Det är lite dåligt av dem och visst det kan vara så att dem är slut men hur länge ska dem vara det? Jag har ju letat i flera månader nu. Eller är det bara så att jag har otur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lindex har rätt många sådana

2008-05-10 @ 19:58:40

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback