Fredag 11e April

Godmorgon!
Lite update här på morgonkvisten. Gårkvällen blev tuff men lyckad. Jag och sara gick hem till mig efter skolan och fixade oss och bakade mer hann vi inte med. Vi kom till skolan runt halv fem men började inte med maten förrens runt fem. Det var lite kaos i början för vi var inte säkra på hur mycket mat vi skulle laga men vi räknade på 40 personer dock skulle det bara komma runt 27 pers. och gissa vad? Det räckte precis. Detta var då bara köttfärssås och vi hade även en vegetarisk som också tog slut. Vi stod där och lagade jätte mycket mat och stressade som bara den, var tvugna att bossa lite på alla andra också, vissa gjorde ingenting. När det väl började så var det bara att servera allting vilket vi tjejer gjorde plus ejen. Med vita tröjor och svarta kjolar. Efter att alla hade ätit klart varmrätten eller började att bli klara så var det dags för mig och elin att ställa oss på scenen. Det blev jätte bra, trots att vi hade övat en gång med tore :) Det kunde inte ha blivit bättre. Elin sjöng lite fel men det märkte man inte utan man trodde att det skulle vara så. Städningen var värst såklart. Jag plockade bara undan borden sen fick dem andra diska och så. Mina fötter var helt döda och sedan när jag kom hem runt halv tio så gick jag nästan och lade mig direkt, runt tio somnade jag.

Bilder kommer upp senare idag :) Ha en jätte trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: elin

nej det märkte man inte förens du skrev det!

2008-04-11 @ 14:59:33
Postat av: jennifer

haha, ingen kan ju texten så dem fattar inte att det är fel. Menade bara att det var bra :)

Postat av: elin

så varför skriva det i din blogg då?

2008-04-14 @ 07:31:41
Postat av: Jennifer

Men jag menade ju bara att det var bra att man inte märkte någonting, dessutom var det inte en sån stor grej.

2008-04-14 @ 07:41:04
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: Jennifer

Vill du att jag ska ta bort det eller?

2008-04-14 @ 08:20:58
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: elin

nej men jag fattade inte anledningen till det bara

2008-04-15 @ 07:54:29

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback