Fredag 18e April

Ännu en Fredag! Vilket är mycket skönt, helg igen då. Veckorna går bara snabbare och snabbare, nästan så att man inte riktigt hinner med. Snart ska jag trippa iväg till skolan för att ha bild första lektionen, det blir nog lugnt som första lektion att bara sitta där och prata och rita lite. Sedan fortsätter Fredagen som vanligt och efter skolan så ska jag följa med Isabelle in till söder då hon ska permanenta sitt hår :) Det kommer säkert att bli jätte fint.

Igår hade vi ju dans och det var ganska roligt när vi var i skolan men det fungerar ändå. Jag är inte så intresserad av den där typen av dans som t.ex. vals men bugg är helt okej. Sen på kvällen var vi i Hallunda folkets hus och det var ganska roligt för man såg ju en del ansikten som man kände igen och om jag säger babyface så är det nog inte så många som fattar men bella du vet ju vad jag menar ;) Hahah. Jaja, det var väl helt okej i alla fall :) Vi får se hur helgen blir, antagligen ganska lugn men jag har en del plugg att göra också.

image2057

jag & isabelle för ganska länge sen :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

haha oj va söta vi var :D

2008-04-18 @ 07:44:32
Postat av: Anonym

ööh.. det är du som är ett jävla babyface :) riktigt LITET och BARNSLIGT ansikte

2008-04-18 @ 20:44:40
Postat av: lisa

haha avundsjuk på jennifer? :P hon är skitfin !

2008-04-18 @ 22:25:25
Postat av: sara

vadå "det är du som är.." - har hon ens sagt nåt innan eller? :p

2008-04-19 @ 13:47:19

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback