Fredag 25e April

Hello! Det var tänkt att jag och sara skulle åka iväg till Solbo senare och hyra film och köpa godis, men hon var tvungen att följa med sin pappa och hämta deras tv så hon tänkte köpa med godis och hyra film. Lite tråkigt eftersom att det alltid är själva resan och när vi väl är i filmbutiken som är det roligaste. Och desstom Sara köper väl bara Palle kuling godis, haha ^^ Jaja, vad ska man göra? :/ Vad ska jag göra nu då? Jag är ensam hemma och håller på att dö av uttråkan. Bläääääää! Jag avslutar detta inlägg med en bild från idag på mig och isabelle!

image2098

Kommentarer
Postat av: isabelle

älska!

2008-04-25 @ 17:46:50
Postat av: sara

sara 'hjärta' palle kuling (HA HA jag skrev rätt (a) )

Postat av: e

söta

2008-04-29 @ 07:17:07

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback