Fredag 4e April

Hejhej. Fredag, vad skönt! Dagen bestod mest utav engelska NP sedan efter lunch så hade vi en timmes musiklektion. Jag och amanda gjorde inte så mycket utan det var mest martin och fredrik som spelade in och så. Jag och amanda har gjort vårat än så länge. Det ska bli roligt när vi ska börja spela in sång och lägga till intro och sådant :) Jag pratade lite med Tore om skolavslutningen och om jag skulle få sjunga då, han var lite osäker men men.. det är ju ganska lång kvar dit :) Efter skolan åkte jag till stan med isabelle, amanda och isabella. Jag köpte en skinjacka från Cubus eftersom att den som jag hade innan tillhör min mamma. Det är helt vanlig inte så speciell, det enda som jag inte gillar just nu är kragen. Den ligger så rakt, men det går bort efter att man har användt den ett tag :) Ikväll ska jag och amanda ha en liten spa kväll tillsammans och bara ta det lugnt, det blir säkert jäte mysigt. Jag tänkte gå till någon affär och köpa lite nötter och någon dricka kanske vi måste ju ha det också. Vi har inte riktigt bestämt vart, när och så men det löser sig. Jag tror inte att kommer att vilja vara här men det är upp till henne isf ;) Jag hoppas att ni får en bra dag och njut av solen och helgen!

Kommentarer
Postat av: Sara

varför har du köpt en exakt likadan som amanda?

Postat av: jennifer

för att den var billigast och jag orkade inte leta, spelar det någon roll för dig? ;d Dessutom så frågade ju jag henne innan om det var helt okej.

2008-04-05 @ 16:37:49
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: hanna

hur mkt kostade den ?

2008-04-05 @ 22:22:52
Postat av: jennifer

hanna, den kostade 400.-

2008-04-06 @ 11:22:28
URL: http://jennifewr.blogg.se
Postat av: Sara

Det var en enkel fråga. Sa jag någonting speciellt som fick dig att tro att det spelade någon roll för mig?
Men okej, if u say so. Själv så skulle jag inte tycka att det var så kul.. :/

2008-04-06 @ 18:42:31
URL: http://saraaw.blogg.se
Postat av: jennifer

nej men jag undrade bara varför du frågade,
jag tänkte ju på det och frågade henne flera gånger.

2008-04-07 @ 07:54:56
URL: http://jennifewr.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback