Lördag 12e April

Hejhej,
Bilderna från middagen är inte inne på datorn ännu beroende på att min pappa har tagit bilderna med sin mobil och även jag har inte sett dem ännu. Vet inte om det finns några videos men det ska jag checka. Igår var det bara jag, mamma och syrran hemma och hade mys. Det blev tacos till middag med jordgubbsvin som dricka(alltså alkoholfritt) världens godaste dricka :) Sedan åkte vi iväg till filmkedjan och hyrde två st. filmer och jag fick även med mig en liten påse godis. Den ena filmen var bra och ganska djup, lite konstig kan man tycka. När dem skulle sätta på den andra filmen så sov jag igenom hela. Tänka sig att jag var så trött. Jag måste ha sovit runt tre timmar igår sen gick jag och lade mig. Vaknade dock tidigt runt åtta. Imorse åkte mamma iväg på konferens så det blir bara jag, pappa och syrran. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Pappa har åkt iväg och min syrra kommer antagligen också göra det snart. Får lite ensam tid för mig själv men pappa borde komma snart. Jag ska hoppa in i duschen kanske bastar lite, det är alltid skönt :) Annars så ska jag plugga lite inför ett svenska prov.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback