Lördag 19e April

Godmorgon! Jag håller på att städa mitt rum och väntar bara på att damsugaren ska bli klar. Det är jätte dammigt i mitt rum! Sen ska jag duscha och sedan åka iväg och köpa skor, mina svarta gympaskor är dem ända jag har just nu och det är hål i dem, rakt igenom till foten. Inte så roligt när det är blött ute ^^ Jag funderar på att köpa ett par tygskor, sedan så behöver jag väl vårskor också. Kanske köper det någon annan gång :) Jag måste köpa ett nagellack också, jag vill ha ett mörkrött. Annars är det väl alltid lite saker som man behöver, men barnbidraget kommer ju snart. Jag måste köpa lite saker till spexfotot också. Det är ungefär en månad kvar, den 21a Maj blir det av! :) Jaja, nu måste jag damsuga. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback