Lördag 26e April

image2106

Goddag! Någon som är vaken? haha. Själv så vaknade jag runt åtta. Jag sov hemma hos sara igår. Vi tittade på filmerna Liar liar, med jim carrey som huvudroll en komedi film som var ganska rolig och även I am Sam och den var mycket bra tycker jag, handlade om en utvecklingsstörd man som får barn men när hon blir äldre så tar socialen henne ifrån honom och man får följa honom i kampen om att få tillbaka henne. Så jag pluggade lite biologi nyss och jag ska snart sätta mig med huvudet i boken igen. Jag ska titta igenom lite svenska också, men jag vet dock inte när provet är. Ni får ha en trevlig dag, vi får se vad som händer ikväll också. Ingenting speciellt tror jag. Puuss.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback