Lördag 26e April

Goddag mina trogna läsare!
Jag tittade nyss statistiken och jag måste säga att ni är ett väldigt jämnt antal, ganska lågt men det är jag så glad för. Jag skulle aldrig orka ha flera hundra läsare om dagen, alla läser om vad jag gör, vart jag är osv. Vissa saker vill man ska förbli privata. Men eftersom att jag har ganska få läsare så tycker inte jag att det nödvändigt att ha lösen eller någonting för dem av er som läser måste ha läst ett tag nu, eller? Dessutom får jag inga dumma kommentarer så det är skönt! Slipper man det tjaffset :) Jag gillar mina läsare och jag tror faktiskt att jag kommer att fortsätta skriver efter sommaren och jag hoppas att mina vänner också gör det. Det är bara för att vi skiljs ju efter nian nu i sommar och det kan vara kul att kunna hålla sig uppdaterad om vad kompisarna har för sig och så, fast i och för sig så kommer jag självklart att ha mycket kontakt vid vissa och ses ofta :) Min farbror är här och har kommit hem från thailand, där han är ganska ofta, han hade köpt två st fotoalbum till mig och min syrra. Rätt så fina.

Nu ska jag sätta mig vid tvn och bara ta det lugnt. Ikväll ska vi äta grillat och det ska bli mumsigt :)


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback