Måndag 21a April

Jag sitter och äter risifrutti men det lockar inte så mycket när jag precis har ätit 2st mackor. Jag känner av lite i magen ifrån gårdagens träning. Det blir mer träning idag också. Snart är det dags för att gå till skolan, men inte riktigt ännu. Så vad händer i veckan? På onsdag är det min sista gång på sången, avslutningen. Sedan på torsdag har vi Matte nationella B(tror jag) Det är lite svårt att veta vad man ska plugga på men det är väl antagligen allting, bara att gå igenom genrepet sedan så måste jag bara tänka på att skriva mycket tydligt. Annars är det väl ingenting annat som händer den här veckan. Få en bra start på dagen nu så kanske hela din vecka blir bra :) Puss och kram skumbanan!

image2071

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback