Måndag 21a April

Heeellu! Dagen har rullat på bra. Redovisningen gick bättre än förväntat även fast sara inte var med ;) Annars så har det varit som vanligt. Jag gick hem till Amanda lite innan vi slutade och jises vad varmt det var ute! Vi låg länge ute och solade och bara pratade. Sedan fick jag reda på att jag hade fått MVG på mitt svenska prov och jag blev såklart mycket glad :) Min lärare tror att jag har potential att få ett mvg i Svenska och jag hoppas på det betyget till sommaren. Sedan så hade jag och amanda ett "litet" vattenkrig. Haha! Jag blev otroligt blöt och var tvungen att låna lite kläder av amanda (a) Sedan har vi bara tittat på tv. Jag åt lite rester till middag och nu ska jag snart köra ett litet träningspass, ska försöka trots den otroliga träningsvärken som jag har i mage, rygg osv. Sen senare ska jag sätta igång och plugga biologi! :) Mitt favorit ämne inom No:n faktiskt :) Ha en trevlig kväll!

image2072
Jag blir väldigt sugen på sommaren när jag ser den här bilden, våra huvuden kom inte med på bilden ^^
Älskar dig Sara <3

Kommentarer
Postat av: sara

fett heta ;D


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback