Måndag 21a April

Skönt att äntligen få sätta sig ned med ett glas iskall apelsinjuice. Jag har varit ute ett tag. Det blev ett ganska kort träningspass innan med tanken på min träningsvärk sedan satt jag och förberedde min redovisning i tvångstankar- och handlingar och sedan gick jag ut och busade med Sheba och tänk att man kan få träning av det för tänk dig att springa efter en katt, dem springer inte så sakta. Sen så har jag bara gått runt ute, kastat lite pil och en annan sak som är ganska rolig och även den bra träning, nämligen hoppat studsmatta. Det var läänge sen som jag gjode det sist och det är ju faktiskt lite träning för ben och mage och vad man nu använder för muskler :) Så nu är jag ganska slutkörd. Jag ska sätta mig ned i köket med biologi boken och läsa igenom lite för vi har prov om en vecka sedan blir det säkert lite matte plugg också! :) Sedan går jag väl och lägger mig runt tio och imorgon börjar jag 9.10 med franska följt av matte, lunch, idrott och NO. Ha en fortsatt trevlig kväll!

image2078

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback