Måndag 21a April

image2079

Så nu har jag pluggat lite biologi och det får räcka jag är jätte trött. Jag ska gå och borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och mysa. Jag hoppas inte att min kropp får lida för det kalla vattenkriget som jag och amanda hade, jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Jag satt i alla fall och pluggade biologi och drack persiko och mango thé, så fruktansvärt gott :) Andra koppen idag blir det väl. Vi får se om jag tvättar håret imorgon också, det beror helt på hur det ser ut när jag vaknar. Mitt hår brukar inte riktigt vilja samarbeta med mig på morgonen. Det bästa sättet är att tvätta det och sedan föna det ordentligt. Nej nu måstej jag sova. Godnatt och sovgott små tösar och pojkar!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback