Måndag 7e April

Återigen så var det Måndag :) En härlig måndag hoppas jag på att det ska bli och likaså resten av veckan. Det blev inget plugg igår utan istället så satt jag med mamma och lade ut ett flertal annonser på tradera. Min helg har varit riktigt mysig. På fredagen en liten spa kväll med amanda som gick väldigt bra även fast vissa saker inte riktigt fungerade, vi hade kul och skrattade och bara tog det lugnt :) Sedan i lördags så blev det en liten familje kväll då vi spelade spel och hade jätte roligt och igår så var det då söndag så då tog jag det bara lugnt. Min helg var perfekt timing, nu är jag uppe på benen igen och redo att ge allt i skolan.

image2029


Idag händer ingenting speciellt bara vanliga lektioner, sedan imorgon så ska jag skriva ett prov som kommer ifrån PISA några från klassen har blivit utvalda och en av dem var jag. Så det ska jag göra hela förmiddagen sen eftermiddagen så ska vi ha Musik och en annan lektion. Annars så tror jag inte att det händer någonting speciellt i veckan, vem vet vad jag hittar på ;) Ni får ha en trevlig dag! Se till att veckan startar bra.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback