Onsdag 16e April

Godmorgon! Tittar på the voice på kanal 5 och nyss var blondinbella själv med. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om henne faktiskt, är lite trött på att alla ska hata henne osv. Jag kanske hatälskar henne, vem vet? Jag har läst hennes blogg ett antal gånger men det är ju alltid roligt att det går bra för någon, men jag kan hålla med om att hon kan vara lite jobbig ibland men man kan inte hålla med om allting. Idag är det nationella engelska C, jag hade tänkt att läsa igenom några anteckningar som jag hade skrivit men nu så hittar jag dem inte. Kanske är dem i mitt skåp? Jaja, jag hoppas att det går bra i alla fall. Ikväll har jag nog inte så mycket plugg att göra. Jag ska bara läsa lite biologi för jag vill få bra på vårt prov. Har redan mvg i det ämnet men jag vill gärna behålla det också. Ikväll är det top model igen. Det är många som följer greys anatomy på onsdag kvällarna men tyvär jag håller kvar på top model som jag har gjort dem andra 8 säsonger. Och hur kan man inte älska Tyra? Hon är så jordnära och snygg. Sedan blir det sång ikväll och jag antar att jag kommer få sjunga för min sånglärare som fyllde år i Måndags, så det blir ett födelsedags firande i efterskott. Sedan så är det min sista gång :( Sen så har jag nästa vecka då det blir en liten form av allsång och ett extra långt pass som börjar tidigare sedan med ltie Fika och sådant. Det ska bli kul att se alla andra som går där. Jag har bara sett hon som är innan mig och hon är väl lite äldre än mig runt 20års åldern. Jaja jag ska gå till skolan snart och tyvär så glömde mamma att köpa en tidning igår.. Så jag vet inte om jag tar med mig någonting annat till nationella, men jag kanske inte blir klar innan? Jaja, vi får se. Jag önskar er alla lycka till som gör provet idag, vi får hoppas på det allra bästa :) Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback