Onsdag 23e April

Hejhej!

Det har varit en lång men helt okej dag. Jag gick hem efter ena projekt lektionen med Jonas och struntade i idrotten sedan sen jag kom hem så har jag tittat på tv, planerat i min kalender och börjat med min idrotts inlämning då har jag börjat att skriva på min träningsplanering från och med idag och 7 dagar frammåt. Sedan måste jag även skriva ner allting som jag äter osv. Runt sex ska jag ta bussen till huddinge centrum. Okej såg precis att min vanliga buss som jag brukar ta inte går klockan sex, vad gör jag tar en buss så att jag kommer 10 minuter tidigare eller tar en buss då jag kommer precis i tid då det tar några minuter att gå dit. Tror att jag tar den sena bussen , orkar inte vara tidig. Nu ska jag gå och sätta mig och titta igenom matten lite, Nationella imorgon :| Jag ska göra mitt bästa och bara ta det lugnt :) Ha en trevlig dag!

Jag älskar den här låten just nu. Att gå runt i solskenet med solglajjorna på och med den här låten i öronen då mår jag bra :) Detta är en riktig sommar låt för mig.


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback