Onsdag 23e April

Nu lämnar jag matteboken och låter ödet ta hand om resultatet på provet. Jag har inte hunnit skriva någonting sen jag kom hem, men avslutningen var bra och så. Lite tråkigt att jag måste vänta flera månader på nästa termin ;/ Direkt när jag kom hem så tränade jag. Puh, jag känner att min träningsvärk håller i men det är inte så konstigt när den aldrig får vila. I helgen får den det i alla fall. Då tar jag en paus från tränandet. Annars så har jag tittat på top model och sex & the city. Imorgon är det nationella i matte och sedan slutar vi. Då ska jag och sara in till stan för att dela ut CV och bara tralla runt lite där och bara ta det lugnt! Det finns en del saker som jag skulle behöva köpa. Det viktigaste just nu är väl saker till spexfotot men det kostar inte så mycket ;) Annars vill jag ha nagellack, nya jeans, underkläder, toppar & tröjor osvosv. Nej nu skriver jag bort tiden. Jag måste gå och lägga mig nu! Ha det braa!


En bild på misse nr 2, Jag stretchar och på mig har jag ett par gamla mjukisbyxor och en väldigt gammal Hug me t-shirt från cubus.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback