Onsdag 2a April

Godmorgon! Då sitter man här igen och väntar på att tiden ska gå. Jag ska i och för sig snart gå och göra några enstaka lockar i mitt hår, jag hade ju toffsar i håret under natten men jag ska göra några lockar till. Idag måste jag plugga plugga plugga hela dagen. Första timmen idag så blir det muntligt NP men det är bara att prata på! Annars så händer det väl ingenting speciellt tror jag. Jag har sång ikväll, jag har endast 3 ggr kvar + sista gången(avslutning)då alla är tillsammans och sjunger. Det känns lite tråkigt, sedan måste jag vänta heela sommarlovet tills jag får komma tillbaka. Jag satte upp ramarna och pysslade igår så nu ska ni få se några bilder på hur det blev. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: lollo

snyggt rum :)

2008-04-02 @ 21:01:27

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback