Onsdag 2a April

Likaså alla andra veckor så kommer även denna att gå otroligt snabbt. Jag tycker att det är lite skönt att vi har ganska mycket att göra för då kommer veckorna att gå snabbare. Jag tror inte att jag kommer att hinna plugga någonting idag, med tanken på att jag har sång, måste kolla på top model och måste träna. Dagen har varit bra och jag fick min skoltröja idag och är den inte ball? Jag skulle vilja ha ett par byxor också men strunt samma. Jag ska snart köpa ett par nya mjukisbyxor ändå. Jag orkar inte sega mig framför datorn. Jag hinner nog inte skriva så mycket mer förrens senare, ha en trevlig kväll! P.s Glöm inte att det är Sverige pussas och kramas idag 21.55 D.s


Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback