Söndag 13e April

En mycket seg söndag, precis som hela helgen. Satt och tittade på tv igår och åt pizza, det är ungefär hur min kväll såg ut. Idag har jag segat framför tvn, ensam i huset vilket var ganska skönt. Nu frammåt kvällen blev jag lite frusen så jag ska hoppa in i duschen och ta en lång varm dusch samt basta lite. Sen ska jag plugga. Spanade in gina tricots hemsida men hittade inte så mycket intressant, dock såg jag ett par gula jeans som lockade lite. Ville köpa ett par förra sommaren men köpte det aldrig. Så denna vår/sommar så tror jag nog att det blir någonting som ska inhandlas. Inte ännu men senare, början av sommaren. Nu är nog bastun varm så jag ska gå och värma mig och bara njuta!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback