Söndag 20e April

Hej! Jag har precis ätit våfflor med glass, sylt & grädde här utanför huset. Det är riktigt fint väder. Synd bara att jag har sån himla mensvärk. Jaja, har tagit alvedon så jag får hoppas på att det går över. Jag ska iväg och plugga med amanda, isabella & sara för att vi har en redovisning imorgon och vi är inte alls förberedda men det kommer att gå bra :) Så jag ska hem till Sara om ungefär en timme. Imorgon var jag i skärholmen c med mamma & syrran och jag är inget stort fan till att köpa skor för dem passar aldrig. Dem flesta 36or som jag provade var för små. Sedan hittade jag ett par skor som dem sa var små i storlekarna och dem passade så det kändes bra. Inne på nilson fyndade jag dessa skor och mamma var snäll och betalade (a) Jag måste köpa ett par sommar/vår skor också men det får bli tillsammans med lite andra saker nästa helg :) Nu ska jag väl ut i solskenet och njuta lite sedan blir det till att tralla bort till Sara. Ha en trevlig dag!


Mina skor från Nilson(okänt märke) endast 350:-


Kommentarer
Postat av: sandra

det är väl Keds? :)

2008-04-20 @ 14:15:38
Postat av: Jennifer

najj, det är det icke :) Jag provade även keds men tyvär så var dem försmå för mina fossingar


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback