Söndag 20e April

Hallooj! Visst är vädret underbart? Det blev en svettig promenad fram & tillbaka till Sara. Jag hade linne + tunn tunika sedan skinnjacka och det var vääldigt varmt. Snart ska jag försöka att få i mig någonting sedan ska jag sätta mig ute i solskenet och plugga lite och senare blir det till att träna lite, har hoppat det lite den senaste veckan. Jag tror att jag kör på eget och skiter i Dvd skivan. Mitt eget race är skönare för då kan jag göra vad jag vill och hur mycket jag vill. Min mensvärk gick över när jag var ute och gick så tips till er som lider av detta; ut & rör på er! Det blir bättre :) Resten av dagen ser ganska planerad ut. Jag funderar på att senare ta en tur upp till pressbyrån och köpa glass, är jätte sugen på en annans-splitt! Ha en trevlig Söndag och njut av solen!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback