Söndag 27e April

Jag måste säga att jag inte har pluggat jätte mycket idag. Det bara för att när jag väl har antecknat och gjort frågor så hatar jag att sitta och läsa igenom och öva in det. Lite dåligt men så är det. Jag vill bara gå därifrån och hitta på annat. Jaja, det känns i alla fall som att jag kan ganska mycket ändå. Bara jag får mer än VG för jag vill inte att min lärare ska sänka mig. Jag var nyss ute och tränade lite, har även tränat lite här inne också. Det är så jobbigt nu när man har grannar 5 meter från fönstret som ser allt man gör. Jaja, jag har även kollat igenom lite skivor med gamla bilder och videos på mig och familjen. haha nostalgi ^^ Jag måste lägga upp lite bilder. Jag måste bara säga att det är otroligt varmt ute, är sommaren påväg? :) Jag var ute klockan sju med enbart t-shirt och shots. I love it!

Jag måste bara säga att när vi hade husvagn ute på landet så ordnade dem lite lekar och såndant på midsommar och en gång så hade dem ett chokladhjul. Sedan när alla hade gått iväg på 5kamp så gick jag och min kusin till det där chokladhjulet och till vår stora förvåning så var lådorna öppna och det låg flera marabou chokladkakor. Självklart så tog vi dem. Vi tog kanske 6st 200g och 5st 150g. Haha. Vi vågade inte säga någonting till våra mammor så vi gömde dem, men när vi berättade så skrattade dem bara.

(klicka på bilderna för större format)

Bild1. Jag & min kusin. Bild2. Jag & min syster. Bild3. Jag & amanda. Bild4. Jag i Grekland06. Bild5. Jag på finlandsbåt06

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback