Tisdag 15e April

Hinner inte och orkar inte laga någon mat. Jag får väl ta någon macka eller någonting om jag blir hungrig. Snart börjar vänner sedan är det premiär av desperate housewives. Mamma var snäll och skulle köpa med en SOLO tidning till mig (a) Kanske kan komma till användning imorgon efter nationella om jag får tid över. Elin kling var aldrig på the voice imorse och jag hörde inte anledningen heller, kanske för att hon är i New york. Jag älskar hennes stil och jag vet att jag har sagt det förrut men hon är grym! Nu ska jag titta på Vänner sedan måste jag i alla fall äta någonting.


Bild lånad från kanal5.se/stylebykling jag älskar den vita toppen! Även hela outfiten är underbar.

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback