Tisdag 1a April

Jag väntar just nu på att mitt nagellack ska torka. Imorgon börjar vi 9.15 och på första lektionen så blir det muntligt NP i engelska för min del. Ikväll så har jag tränat och idag kändes det lite mer i mage och rumpa än vad det gjorde igår. Imorgon måste jag även träna rygg. Jag ska gå och borsta tänderna snart och gå och lägga mig om ett tag. Jises vad tidigt jag har börjat lägga mig, men jag är trött. I can't help it! Jag har inte fått så mycket plugg gjort idag och jag känner mig jätte slapp, det ska ändras från och med imorgon. Mina betyg måste höjas lite och nu eller aldrig så har jag chansen. Jag täker inte sumpa den. Imorgon så får jag se min skoltröja också :) Sara var snäll och hämtade den åt mig. Nej jag ska läsa lite bloggar sedan ska jag plocka undan lite i mitt rum och göra mig redo för sängen :)
Puss och kram!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback