Tisdag 22a April

Godmorgon! Jag sitter som vanligt och tittar på vakna med the voice och snart gästar Elin kling så det får man inte missa :) Jag låter mitt hår självtorka idag så det blir lite ruffsigt och lockigt, inte så jätte lockigt men det blir lite vågigt och mer självfall :) I värsta fall så får jag gå till skolan i hopp om att det torkar på vägen så kan jag fixa det lite när jag kommer fram. Dagen blir som vanligt idag och jag måste plugga mycket matte idag, Nationella på torsdag :| Måste säga en sak också, det är 4 veckor kvar tills vår klass ska ta spexfoto och jag är nog den ända som tycker att det ska bli jätte roligt, jag har redan nu planerat hur jag ska se ut men det får bli en liten överraskning sålänge, det är väl bara amandy som vet hur jag ska se ut! Haha (a) Ikväll börjar ugly betty och sedan så är det desperate housewives, så  jag får sätta mig vid tvn innan någon annan hinner göra de ikväll ^^ Ni får ha en bra dag!

image2080
Egypten 08, usch jag hatar saltvatten och snorkla!

Kommentarer
Postat av: isabelle

hatar du att snorkla? :O det är typ det bästa jag vet haha

2008-04-22 @ 08:37:19

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback