Tisdag 22a April

Hejhej! Jag ska snart sätta mig och plugga biologi. Dagen har varit ganska bra, helt okej :) Först hade jag franska då vi bara tittade på ett avsnitt Extra(fransk serie) sedan hade vi matte, lunch, idrott då vi joggade, sprang och hoppade längdhopp det var roligt och ansträngande. Sedan sista lektionen hade vi en liten redovisning. Efter skolan åkte jag med sara till flemmingsberg för mitt lilla godismonster skulle köpa godis (a) Men jag vet hur det känns, vad gör man inte om man är godissugen? ;) Sedan när jag kom hem så pluggade jag matte, franska och engelska och nu har jag precis tränat och jag måste säga att jag hade mest ont i magen och benen så jag tog det lite lugnt på vissa övningar. Sedan så har jag skrivit mitt Cv också och jag och Sara ska in till stan och dela ut Cvn till olika ställen på torsdag tror jag att vi gör det. Sedan så har den gymnasieskola som jag har valt öppet hus igen på Torsdag då dem skulle säga lite nya saker så jag tror att jag vill gå på det. Imorgon har jag min avslutning på sången och är där från 18.30-20.00 så jag kommer inte att hinna plugga så mycket matte då inför nationella, det kanske blir så att jag skippar idrotten sista lektionen imorgon med tanken på att vi slutar sena 16.00. Nu ska jag plugga! Trevlig kväll!

image2081

Kommentarer
Postat av: johanna

Hur tränar du? Kan inte du skriva om lite bra övningar? :)

2008-04-22 @ 20:37:41
Postat av: Jennifer

Jag har bara tagit några övningar och sedan lagt ihop dem till ett litet träningspass. Jag ger gärna förslag på övningar :) För det mesta så tränar jag mage, ben och rygg!


Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback