Tisdag 8e April

Hej. Ganska så tråkig dag om man säger så. Började kvart över åtta med det där PISA provet, dem var så nogranna och om jag ska vara helt ärlig så gjorde jag det inte alls noggrannt. Det resulterade i att jag fick sitta och bara vänta i en och en halv timme precis som många andra. Sedan blev det en liten paus med frukt, juice och fika. Sedan 40 minuter då man skulle fylla i en enkät. Egentligen så fick man gå hem efter det men jag ville vara med på musiken men jag skippade engelskan och gick hem en timme tidigare. På torsdag är det vår middag för föräldrarna, måste säga att jag är lite nervös jag vill att den ska bli bra. Elin och jag har inte hunnit öva någonting och idag kunde vi inte göra det heller. Ska se om vi kan göra det imorgon, Tore skulle i alla fall få låten på skiva imorgonbitti. Annars fortsätter veckan på som vanligt. Redovisning på Torsdag så jag måste få mitt teknik arbete klart idag. Annars blir det väl till att plugga sv, matte och historia om jag orkar. Tror nästan inte det. Nu ska jag sätta mig vid tvn ett tag och sedan blir det plugg.

image2031
Jag och amanda på Gröna Lund många år sedan.

Kommentarer
Postat av: mandy

OUUUUUUF DET VAR DET FULASTe JAG SETT :O (h)

2008-04-08 @ 20:31:04

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback