Torsdag 10e April

Godmorgon! Det blev en lite senare kväll igår, jag var tvungen att förbereda min redovisning lite. Så idag ska jag till skolan lite tidigare för att förbereda ytterligare, skrev ganska slarvigt igår. Sedan har vi vanliga lektioner och vi slutar runt två så då är det bara att knalla hemmåt och fixa sig lite och hämta saker, klockan fyra så ska vi tillbaka till skolan och börja fixa och laga mat. Klockan sju börjar hela middagen och jag vet inte riktigt hur programmet ser ut men jag och elin ska sjunga någongång och i slutet av middagen så ska hela klassen sjunga the rose, det blir säkert jätte bra för då är alla med på det :) Början kommer nog att bli ganska intressant, ;d Jaja, nu ska jag hämta mina saker och sedan gå till skolan. Ha en bra dag!

Kommentarer

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback