Torsdag 17e April

Godmorgon! Jag orkade aldrig skriva någonting igårkväll, jag var helt slut när jag kom hem! Det blev att ta i riktigt mycket med med magen på sången. Nästa Onsdag är det sista gången och det är då vi ska vara flera stycken som sjunger en låt med olika stämmor sedan blir det fika och säkert massor med såång :) Sedan är det bara att vänta hela sommaren. Snart ska jag sticka iväg till skolan och vi ska ha dans nu på förmiddagen, vals och sånt där crap. Jag är inte så intresserad av dans och tycker att det är ganska tråkigt, men man måste för att han betygsätter. Sedan blir det inte bättre av att vi ska åka till hallunda på kvällen för att dansa med typ södra botkyrka, roligt? Nej det blir nog inte så mycket dans för min del. Jag har inte publicerat så många bilder på sistonde men jag funderar på att förnya min header lite fast då måste jag ta lite nya bilder också ;) Det kommer! Jag hoppas att ni får en trevlig torsdag! Puss & Kram!


Lite bilder från skolavslutningen förra året, maandy sötnos ^^

Kommentarer
Postat av: carro

det är så olika :) men generellt sätt så är det faktiskt ganska dyrt, för att vara secondhand alltså..

Postat av: Anonym

palla att inte dansa. det var hur kul som helst, men antagligen om man inte dansade, vilket du inte gjorde :S

2008-04-17 @ 23:00:26
Postat av: sara

oj va fint mitt hår va då ;p hahaha

2008-04-18 @ 11:54:13
URL: http://saraaw.blogg.se

Varsågod kommentera här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post adress(bara jag som ser)

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback